Did you know...?

Visste du...
att jag vill ha - sommarlov och brun hud
att min senaste kyss - var nice
att jag inte gillar - ängelholm
att min bästa vän är - finns några stycken som ligger extra varmt om hjärtat!
att min första riktiga kyss - var med någon random
att jag avskyr när folk snackar - som om de är hundra på att ett rykte är sant för att deras kompis känner någon som känner en annan som faktiskt sagt det.
att kärlek är - "När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka, när du fnissar som en liten flicka"
att jag gillar att - skratta (tänker på issi när jag skriver det,haha)
att jag alltid kommer- sakna att vara liten
att jag är förälskad i – chase crawford, bara för han är så snygg
att sist jag grät var - för jag saknade någon
att min mobiltelefon är – sönder på flera ställen för att jag alltid tappar den
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag kvar ett tag och funderar på drömmen jag eventuellt haft
att innan jag går och lägger mig -ställer jag alarmet på mobilen och räknar hur många timmar jag kommer få sova 
att idag har jag - skrattat en massa
att jag just nu tänker på – proven jag ska göra imorgon
att i morgon ska jag - pappa,tim och elaine till frösakull :)
att nu ska jag - fortsätta plugga, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

fett sött kort

jag vill också ha ommarlov

det skulle sitta så perfekt

2010-04-23 @ 08:38:07
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0