Onsdag

För att sammanfatta min skoldag lite kort;
Idrott- Tanja försökte lära mig och Tove en dans, gick...sådär. Kände mig otroligt klumpig.
Svenska- Gjorde klart framsidan till läsloggen.
Religion- Pratade ungefär 40 minuter om skor, vad vi skulle kunna ge för dem och varför vi ville ha dem. Sen kom en kort fråga på slutet som faktiskt hade med etik&moral att göra. Fick sluta 20 minuter för tidigt.

Nu sitter jag i soffan här hemma och har mycket plugg framför mig. Ska översätta en text till engelska, skriva en sammanfattning om den och sen är det ju den kära läsloggen som ska göras också.. Jaja, det fixar sig!
Hörs senare flickor&pojkar. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

sv: ja, kladdmuffins är aldrig fel ;)



vilken fin header du har får jag säga! :)

2010-04-14 @ 16:34:13
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0