@Ramlösa

Hola.
Efter skolan idag gick jag,Tanja och Tove bort till SevenEleven för att testa en glass till vår nästa skoltidningens glasstest,käka glass i jobbsyfte, det är inte dumt. Tyvärr var glassen en flopp, dock hade den döcoolt "skal" som var guldigt. Efteråt tog jag mig igenom havet av poliser och MFF-fans (okej, så många var det inte) och tog bussen hem till pappa. Har sen dess kollat på South park och...damdamdaaam....pluggat. Jävla etik, fan vad tråkigt det är. Har prov på det imorgon, luktar fail :/ och jag tror vi umgåtts för mkt med spelklassen,hehe.
Nu ska jag duscha,plugga lite till och sen sova. Puss och godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

sv: Tack michelle! :D

2010-04-21 @ 20:14:59
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0