Sköna brudar i triss

Idag har jag varit i skolan,jobbat och pluggat. Inget intressant,med andra ord. Något roligt jag dock gjort är att titta på tre serier. Första var Desperate housewifes, kollade på Avsnitt 1 från säsong 1 på spanskan. Det var mitt första avsnitt ever och jag tyckte det var riktigt bra, kanske ska önska mig boxen i födelsedagspresent? Och Eva Longoria är nu officielt den snyggaste kvinnan jag vet.
Nu ikväll har jag kollat på Topmodel med Tyra i spetsen, as usual. Hon är också snygg, och helskön. Avslutade med lite svenska hollywoodfruar, jag älskar de små blonda liven. Speciellt Maria, hennes kommentarer är så sjukt blåsta&söta. Henne hade jag velat bo med i typ en vecka, gud vad underhållande det vore.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0