Uttråkad

1. Jag har insett att min senaste kyss var...nice
2. Jag lyssnar på... mtv.
3. Jag pratar... med konstig dialekt enligt många :S Typ skånsk stockholmska,haha.
4. Jag älskar/tycker om...hockey!
5. Min bästa vän är... Emma och min barndomsvän Julia.
6. Min första riktiga kyss...var med någon jag inte kommer ihåg varken namnet eller utseendet på ;p fick nog aldrig veta namnet iförsig,haha.
7.Jag avskyr när folk frågar... äh,kommer inte på något.fråga vad ni vill!
9. Kärlek är... a pain in the ass.
10. Någonstans, tänker någon på... mat.
12. Jag kommer aldrig... att välja att bo kvar i Ängelholm i hela mitt liv.
13. Jag är hemligt förälskad i... :(
14. Sist jag grät var... för några dagar sen.
15. Min mobiltelefon är... nog den sämsta jag haft. Fyfan för den!
16. När jag vaknar på morgonen... stänger jag av mobilalarmet.
17. Innan jag går och lägger mig...sätter jag på mobilalarmet.
18. Just nu tänker jag på... att det är EN dag kvar till Rögle premiären. Siiiick!
19.Är du oseriös eller seriös människa? .. beror ju på sällskapet och situationen.
20. Bebisar är... grooose. (sorry alla babylovers)
21. Idag har jag... vaknat,klätt på mig,sminkat mig och fixat håret.
22. Ikväll ska jag... städa,sova.
23. I morgon kommer jag...TITTA PÅ RÖGLE PÅ TV!
24. Jag vill verkligen vara... kär i någon som är kär i mig tillbaks. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0