Hejdå Skåne

Varit ute och ätit med familjen ikväll, det var mysigt och jag&Tim hade roligt. Ibland kan jag stanna upp i allt och tänka hur fantastiskt jävla galet GLAD jag är över att jag har honom, min lillebror är typ det bästa jag vet. Nu har jag iallafall packat klart, fast har som alltid känslan över att ha glömt något, men antagligen är allting med. Ska träffa Elaine på stationen imorgon klockan 10, sen blir det en massa tåg-åkande. Datorn är med så kommer blogga både på tåget och när vi är uppe i Stockholm, good huh? Hela jag blir glad när jag tänker på 5 dagar tillsammans med min bästa vän i otroligt vackra Stockholm, massa shopping, mysiga uteserveringar och att få träffa min sjukt gulliga gammelmormor. Life's goood!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas ni får det superduper skoj :)

Och bara för jag åker till Göteborg om någon timme, mohaha.



Sv: Tack hjärtat <3 Det har löst sig nu, men vet att du finns.

2010-08-05 @ 10:35:37
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0