Jag lever!

Jag&Hanna sötnos, på Ted's fest :)

Hej darlings. Inte bloggat på några dagar, så vi kör en kort sammfattning av vad ni missat. Jag har sovit hos Elaine och myst till film, jag har sovit mycket, jag har tittat mycket på tv, jag har känt mig slö, jag har varit ute och sprungit för att kompensera allt soffliggande och så har jag typ druckit rätt mycket te. Med andra ord har ni inte missat så mycket. Imorgon är dock slappandet över, jag och mamma ska till Väla och jag hade tänkt inhandla kläder och förhoppningsvis även skor. Denna veckan kan ni förvänta er dålig uppdatering, ska packa en massa till flytten osv. Vi hörs mycket mer nästa vecka då det är dags för 1. Skolstart 2.Flyttdags! Ser fram emot båda två väldigt mycket. Nu ska jag sova, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emlan

Skönt att bara ta det lugnt ibland :)



Haha jaa jag tycker också bäst om Nasse :)

2010-08-18 @ 14:45:34
URL: http://emlanherself.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

GUD SÅ SÖTA VI ÄR! <3<3

Miss yooou! <3

2010-08-20 @ 00:03:31
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0