På tåget

Efter att nästan ha missat bussen till Ängelholm, träffat Marcus på stationen och tagit tåget med Elaine till Göteborg sitter vi nu på tåget som ska ta oss till vår slutstation Södertälje :) Vi har tyvärr hamnat i en vagn som är helt FULL med småbarn, skriker inte den ena skriker den andra. Jag måste säga att jag varit väldigt tålmodig, ungen framför oss slängde klossar på golvet som jag snällt plockade upp till den stackars mamman. Men sen när en av dem försökte peta på min MER-flaska gick gränsen, hands off my things,tack. Här finns även en sjukt stor&söt hund och någonstans finns det en katt som vi inte kan se men hör med jämna mellanrum. Har 2 timmar kvar tills vi är framme, ska göra likadant som Elaine och stoppa hörlurarna i öronen nu. Hörs kanske ikväll, kisses! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0