Torsdagsnatt

I Tunisien, jag failar alltidalla slags hoppbilder!

På min gammelmormors födelsedagsmiddag fördrev jag&Tim tid med att komma på en lång give-me-five-ramsa, haha blev rätt bra faktiskt :)

Spenderat hela denna dagen till att packa till flytten, även städat på mitt rum. När mamma kom in där sa hon "men gud, man kan se golvet!", hehe. Nu är iaf flyttpackningen finito för min del, fast delen med att packa upp återstår förstås. Men den ser jag mer fram emot, alltid kul att få ordning på ett nytt rum! Just nu sitter jag i köket och tittar på när Pucken jagar flugor. Har två stycken som flyger runt, ibland sätter de sig på min datorskärm och när de går in i varandra så blir det flug-slagge. Dock är den ena är mycket större&fetare än den andra så jag avbryter snabbt deras bråk genom att vifta med handen, måste ju hjälpa mini-flugan här va. Nu har Pucken gått och lagt sig så flugorna kan sova lugnt, good for them. Tänkte göra som vovven och sova nu, sleeep tight!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-20 @ 09:08:09
Postat av: Mathilda

Bara för att jag klickar iväg tomma kommentarer :D



Jo men det är ju viktigt att rädda flugorna!

2010-08-20 @ 09:09:02
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: lovisa ofc!

men grynet! när de "bråkar" så para de sig ;)

2010-08-20 @ 19:11:49
Postat av: tim

man kan ju se golvet. har man ju inte hört förut

2010-08-24 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0