Stockholm

Godmorgon :) Igår var jag&Elaine i huvudstaden och gjorde av med pengar, fick en del både bra&nödvändiga saker köpta. Visar allting när jag kommer hem, promise! På BikBok har de att om man köper för minst 500:- så får man en dataväska på köpet, valde en leopardmönstrad som jag är in love with. Aldrig fel att få saker på köpet, speciellt inte sånt man verkligen vill ha! :)
    En sak vi insåg igår är att det är sjukt dyrt att äta i Stockholm, gick fan inte att hitta en lunch för under 80:- förutom typ Donken. Gav upp i att hitta något billigt så vi satte oss på ett ställe på Östermalm, fick lite kändisspaning på köpet. Vi såg någon från Äntligen hemma som jag inte minns namnet på och Molly Sandén (tyvärr utan Saade). Var iallafall en himla trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Tack detsamma :)

2010-08-07 @ 11:13:55
URL: http://nattstad.se/cecilies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0