Dag 07 - Min bästa vän







Min bästa vän heter Elaine och hon är lika gammal som mig,bor i Munka och har en katt som heter Sigge. Vi gick på samma skola från 7:an-9:an men var i början inte jättebra kompisar. Småpratade i skolan, sov över typ en gång och sen var det inte så mycket mer. Sen kom det en period när vi började umgås lite mer, vi firade nyår tillsammans förra året och sen efter det blev vi jättetighta. Har sen dess varit med henne hur mycket som helst, and i love it. Stockholm, Helsinborgsfestivalen, sovit över en massa hos Svambob och Patrik, tusen myskvällar och en massa andra fina minnen, uppskattar varenda ett! Elaine är en underbar person på alla sätt&vis. Vi har sjukt roligt ihop, hon är otroligt snäll och jag litar verkligen på henne.
    Jag tror att du läser detta Elaine, jag hoppas du vet att jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta bilder :)

2010-12-02 @ 13:04:57
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: elaine

självfallet läser jag din blogg, är nog ditt mest trogna bloggfan, hihi :D

du är min bästa vän med, always! alla stunder med dig är guldvärda och jag hoppas vi aldrig glider ifrån varandra!

love love you <3

2010-12-05 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0