Dag 13 - Den här veckan

Kör på med bloggutmaningen medan Elaine vaknar till liv ;D
Måndag: Vanlig skoldag, mådde skit så gick hem på lunchen och la mig framför tvn och sov. Minns inte exakt vad jag mer gjorde, men chillade och kurerade mig själv i guess :)
Tisdag: Hade vanligt skolschema fram tills lunch, efter det hade vi typ utställning på skolan där vi ställde ut bilder och våra radioteatrar. Tittade lite på de andra klassernas grejer och drog sen hem vid typ.. halv fem, fem? Tror jag tittade på solsidan på kvällen, love it!
Onsdag: Skolavslutning, lyssnade på Anders fina tal och spelade julklappsspelet. Drog till Väla efteråt med Tanja,Max,Michael och Nok. Gjorde inget speciellt på kvällen tror jag.
Torsdag: Skulle egentligen till Malmö och klippa mig men tågen var inställda så jag spenderade tid med pappa och Tim istället. Var ute med hundarna en lång runda och åkte sen och käkade lunch. På kvällen handlade jag bakingredienser till morgondagen.
Fredag: JULAFTON! Bakade på morgonen, Kalle Anka klockan 3, julmat, glöggmys, julklappsutdelning and so on.
Lördag: Åkte hem till mamma, handlade med Elaine och filmkväll med Kevin&Alex.
Söndag: Idag blir det chill med Elaine, kanske ska sola och hyra film. Mys mys!


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

sv: hihi aha ^^

jag har haft en jätte bra jul fast min morfars nya fru marina älskar henne hon är verkligen en extra mormor för mig är död och hon har fått canser så hon kunde inte vara med det var väldigt dåligt ! och hennes son var jätte förskyld så han och hans tjej kunde inte komma så det var ett fett - ! Men det har varit bra annars själv ? :)

2010-12-26 @ 12:48:53
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

de gör jag verkigen :D Den funkar as braför mig håller de den lovar, till och med en vild parynatt på krogen håller den :D



/Amanda Eklund

2010-12-26 @ 17:50:33
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: matilda rosqviist

mja, maybe =)

2010-12-26 @ 21:06:16
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: matilda rosqviist

mja, maybe =)

2010-12-26 @ 21:06:16
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0