Godnatt på er

. Ligger i sängen och somnar när som helst, är så himla trött. Jag hoppas jag blir frisk under natten för ska ju fira jul med farmor och hon ska helst inte vara med folk som kan smitta henne. Trots att det bara är en förkyldning för mig blir det så mkt värre för en äldre och lite sjuk person som henne :( Men gör inte lika ont när jag sväljer så kanske mina vita blodkroppar håller på att vinna, woho :) Imorgon är det julavslutning och jag vet inte hur pass fin man ska vara, kanske lite finare än en helt vanlig måndag men inte "hej jag har stått och valt kläder i 2 timmar". Får se vad som hittas i garderoben! För övrigt vill jag ha värme,jul,resa,satc-maraton,pengar och en massa andra saker jag inte orkat rabbla upp. Tänk att ha det som typ paow, "det är svårt att få Hugo att vakna på morgonen så jag gick och bokade en resa till Thailand till ikv så att han skulle gå upp". Unfair som FAN! Dö. Time 2 sleep, puss och godbatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0