Michi goes SKITHUMÖR

Är inget fan av söndagar, usch och fy. Har varit hos mormor&morfar, vart på Ikea, fixat i rummet och pluggat. Imorse när jag vaknade hade jag skitont i halsen, ni vet när det gör ont när man sväljer, och det har hållt i sig hela dagen. Sen har jag huvudvärk också.. POOR ME!
    Ska göra lite spanska nu, sen plugga filosofi och till sist fixa med bilderna som vi ska ställa ut på skolan på tisdag. Tänkte precis säga att det ska bli skönt med tre pluggfria veckor men glömde visst att vi har två uppsatser, ett spanskaprov, litteraturprojektet och filosofiuppgifter (tror jag?) till efter lovet. Visserligen har vi tid efter lovet på oss men att man ska hinna med allt det där utan att plugga på lovet, don't think sooooo!
   Min blogg håller fan på att bli emo.

 


Jag atm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0