Nästan färdigpackad

Klockan är mycket, jag vet. Har varit en sväng hos mamma i Ängelholm och hämtat grejer, sen hos pappa pluggade jag samhälle och sen började jag packa och därför blev det rätt sent. Ska krypa ner bland nya sängkläder nu och sova riktigt gott ända till 8 imorgon, lovely. Kort skoldag imorn på två lektioner, hem och packa det sista och sen gittar vi till grannlandet. Wiho!
   Blev jätteglad när jag såg att Bruno Mars – Grenade kommit till Spotify. Den har en grym refräng och Bruno Mars är jättebraaa (och charmig, mjaou). Nu är det bedtime, puss pusss!


Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: njaa.. jag förtår inet varför dom inte kangöra nån bra julkalender nu förtiden, menar som mysteriet på greveholm å karusellerna sover å dom...

2010-12-02 @ 01:10:35
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Honi

Antar att det är hit till danmark ni ska? :) Hoppas ni hittar nån som förstår Svenska, haha :p

2010-12-02 @ 13:29:35
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0