Väderkaos

Det där att mina tåg skulle sköta sig...EHRM!? När jag kom till Knutan stod det på tavlan att mitt tåg var inställt, frågade någon som jobbade där när nästa tåg till Malmö gick men hon sa att för tillfället var alla tåg dit inställda. Ringde och bytade tid hos frissan och tog sen bussen hem igen, lönt..! När jag kom hem gick jag,pappa och Tim ut med hundarna en sväng i snön. Tim puttade ner mig för en backe, sen när jag reste mig upp igen ropade några småkids "PUTTA HENNE IGEN!", hahah fan ingen respekt för de äldre :(
    När vi kommit hem åkte vi direkt iväg och käkade lunch på ett ställe, fick stå i värsta bilkön pga vädret så passade på att sova lite, skööönt! Efter det har jag chillat och köttat Korn och Jay i mina högtalare, riktigt grymt. Nu ska vi iväg och handla lite, ska faktist ta och baka lite till imorgon hade jag tänkt. Har nog aldrig bakat något lyckat när jag tänker efter, helt ärligt. Men någon gång måste vara den första, och det skulle ju passa bra om den gången var nu till jul! Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0