För trött för att komma på rubrik

Dags för lite nattbloggning! :)
Dagen som gått (blir ju tekniskt sett gårdagen, eftersom klockan är 00:38) har varit både bra&dålig. Började den med att ta en helt full buss till Helsingborg med Emma, eftersom tåget var inställt. Skolan var rätt chill, gjorde väl inte allt för ansträngande saker... Diskuterat med våran mattelärare, skrivit på våra recensioner (får väl dock erkänna att vi pratade mest),lyssnat på radio på mediekunskapen och fick sen gå hem typ två timmar för tidigt. Nice! Efter skolan tog vi bussen igen, vilket tog en timme pga vädret ;o Satte mig och pluggade religion när jag kom hem, och sen vid 7 gick jag och familjen till Tres amigos och käkade middag. Väldigt trevligt, fast jag började blöda på näsan (hade nåt sår där sen innan) så fick sitta med en servett tryckt mot näsan under hela middagen,hahah ;d

Imorgon är det mycket tveksamt att det blir skola. Tågen kommer antagligen vara inställda, och är de inte det på morgonen lär de vara det på eftermiddan eftersom det ska snöa 2dm imorn ;o Vill inte ta bussen när det är så dåligt väder, vilket betyder att jag inte kan komma hem och att sova på knutan klarar jag mig nog utan ;) (omg rim) haha nu börjar jag känna mig väldigt trött (vilket ni kan se på min och Tanjas msnkonversation,haha snackar om en viss r*nk-bild, haha!) Aja nu vill jag sova, vi hörs imorn, pusss!

 


Kommentarer
Postat av: Julia "julle" vispeflicka

snyggo <3 håret blev skitsnyggt :D puss

2010-02-04 @ 20:50:07
URL: http://jullii.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0