Hos pappsen



Hann inte blogga igår, så tar det lite snabbt nu. Började morgonen med matteprov, kändes inte bra alls. Hade sen samhälle och därefter snabbt klassråd innan vi slutade. Satt kvar i datasalen ett tag och spelade TM, haha. Gick till subway sen med Tanja och efter ett tag kom Michael och Nok också. Drog en snabbis till H&M och köpte tights och sen gick vi till Donken där Michael och Nok käkade. Åkte hem till Tanja och var där några timmar och pratade..  Blev hämtad av pappa halv 8, åkte hem till honom och käkade och sen pratade jag telefon med T den största delen av kvällen. ♥

Har precis kollat på reprisen av OS-invigningen, mycket fint. Ska iväg med pappa idag och kolla möbler till hans nya hus (som jag sitter i just nu :D) Ska fixa mig nu, hörs nog ikv. puss!


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

För som Michelle säger, hennes pappa är invalid när det gäller design ;)

2010-02-13 @ 12:27:15
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Awh, jag tror inte det gick så dåligt på provet som du tror <3

Tack för ditt stöd underbara vän! <3<3

2010-02-13 @ 14:06:59
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0