USA-CAN

Hej snyggingar!
Ligger i sängen och kollar på den grymma OS-finalen i hockey som är mellan Usa-Canada. Passar på att blogga lite nu i andra pausen, fixar även ögonbrynen&naglarna. Måste ju vara fit for fight för skolstarten imorn ;) Är förövrigt väldigt glad, på grund av en del olika anledningar. En av dem är att jag hittat en ny låt jag förälskat mig i, här har ni spotifypeople den; The Temper Trap – Fader . De som kör på youtube för helt enkelt söka på den där!
Ska återgå till tvn nu där tredje perioden strax ska börja. Puss på er!


Smiiiile!


Kommentarer
Postat av: jm

Sv; Tack så mycket! Glad jag blir. Jag slarvade ihop något bara iofs, haha. Var så trött på min förra. Inte direkt nöjd, men det blev bättre (: Puss på dig, sötis! Din blogg är jättefin!

2010-03-01 @ 13:38:01
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0