Bad,bad blogger

Min uppdatering har inte varit så bra, men har knappt varit på datorn så det är därför. En kort summering av min helg;
Fredag-På dagen var jag,mamma och Peter iväg på loppisrunda, kom hem med 4 nya filmer som totalt kostade 55:-, nice price! Köpte föresten två böcker också. På kvällen drog jag och Elaine på fest hos Hamphi, vilket var roligt. Tog bussen hem till Elaine och sov sen där. 
Lördag- Chillade hos Elaine, sen på kvällen åkte vi till Tåstarp där Gustav hade fest. Hörde att det var 150 pers där, och ja det var galet många! Helt okej kväll, festade för första gången i en lada också ;) Sen åkte vi in till Ängelholm och sov över hos Hamphi med Jimmy.
Söndag- Dragit bort gamla tapeter i nya huset, käkat körv till frukost med Elainen och sen åkt hem och kletat på ansiktsmask och grejer. Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske läsa eller något, sen ikväll kolla på någon av filmerna jag köpt.

Har bilder från helgen men de dyker upp om några dagar istället, puss på er :)





Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

svar: hehe, visst var dem söta? =)

2010-07-27 @ 00:02:11
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0