Ut i solen

Varit en sån morgon där jag vaknat typ 4 gånger och tänkt att jag inte har någon tid att passa så jag har somnat om igen. Det är riktigt,riktigt skönt att kunna göra så, fast när jag gör så brukar jag drömma otroligt mycket eftersom jag aldrig hinner somna så djupt. Drömt helt knäppa grejer imorse varav en var väldigt trevlig :) Iaf, nu ska jag äta frukost/lunch och sen ska jag ut i solen. Tycker dock det är lite tråkigt att bara ligga och sola själv utan att kunna prata med någon, blir så uttråkad. Kan inte inte höra av mig till någon heller eftersom mobilen är död :/ Får hoppas pappa kommer hem tidigt från jobbet så han kan hålla mig sällskap!


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha det är bra :D jag har minst en trogen läsare :D <3

2010-07-01 @ 19:56:25
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0