Godmorgon torsdag

Gått upp ett antal timmar för tidigt idag för att kunna plugga. Skulle gjort klart författarpresentationen igårkväll men jag orkade verkligen inte. Är iallafall snart klar och då kan det hända att jag går och lägger mig och sover ett litet tag till. Zzznaaaaark.

 Planerna för idag är iaf skola,hem,plugga och sen ikväll kommer blomman hit och sover över ;P ♥ För min del är det bara föresten bara... 4 skoldagar kvar! Fan helt galet. Det var ju precis som vi började på LBS, små&blyga, och när min&beas mammor var typ de enda mammorna som var med första dagen och när jag trillade i trappan första veckan och skämdes jättemycket eller när jag&kaula sprang rundor efter vår mattelärare (how could we!?..). Mitt första år på LBS har iaf varit sjukt bra!

Enough talking, more homework. Vi hörs nog inte mer idag, tror jag. Så ni får ha en bra torsdag ;*


Kommentarer
Postat av: Bina

jag är fullt förstående att ni sprang efter er mattelärare! Inte konstigt alls, tycker jag!

2010-06-03 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0