Ny design


Fixat en ny gratisdesign som jag tycker är finfin!
Vill ha den lite bredare så jag får plats med större bilder, men får inte rätt på hur man gör. Iaf, tjejen som gjort designen finns länkad nere i menyn till höger. Nu ikväll har jag ätit grillat med pappa, kollat fotboll på tvn och suttit vid datorn och fixat med bloggen bland annat. Klockan är 1 och jag börjar bli rätt trött, så ska sova alldeles strax. Imorgon ska jag&Elaine till Malmö och shoppa,fika och mysa i solen. Sounds nice to me! Kommer förhoppningsvis hem med massa nytt, hoppas hoppas.

Hittade en massa bilder från språkresan i Spanien jag var på förra sommaren. Är jag&Björn på bilden, trevlig kille från Sthlm. Saknar den resan, staden, människorna, stranden och speciellt Isabelle som jag träffade där. Snyft. Aja, nu ska jag gå och lägga mig. Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så mycket!

2010-06-29 @ 05:59:46
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0