Soligt

Den här dagen har varit hur bra som helst. På idrotten behövde vissa av oss inte springa eftersom vi redan gjort det, så vi fick stå och passa med en fotboll. Galet varmt, men det var himla roligt. På lunchen drog Tanja hem för o hämta sin nya lilla valpis, somnade i soffan på engelskan och sen på religionen kollade vi film. Jag&Tove satt och skickade sms till varann under tiden och en sak är säker och det är att vi är helt sjuka i våra huvuden :)
Efter skolan stack jag till dansen, sen hem till pappsen. Vi har suttit och pratat i timmar ute i trädgården, väldigt trevligt och välbehövligt. ♥ 

Nu ska jag plugga lite, fast jag absolut inte vill. Fast ska redovisa om min författare imorn, är noll förberedd. Kan inte allt plugg ta slut snart!?! Jo, tänk för att det gör det nästa vecka! :) Vi hörs imorn,puss.


Kommentarer
Postat av: Tove

hahah ja visst är vi xD <3

2010-06-03 @ 10:43:29
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0