Första helgen i juni


Kortfattar fredagen eftersom jag redan berättat om den en gång. Mötte Elaine på knutan, fixade oss hos pappa, åkte in till Ängelholm och gick hem till Elin där vi festade, käkade på Lindens och sov sen hos Helena.


Elaine sötnos


På bussen


Hanna&Elaine


Louise&Elin


Och veeeem härmar Elaine här? ;)


Hitta gamligen på 24 bast och kaktjuven som gillar cookies


Robban&jag


Lillepinnen (haha)&Elaine


Ser ni vem jag satt ett hjärta på? <3<3<3


På Lindéns




Efter att vi vaknat upp hos Helena och fått kycklingbaguetter av hennes mamma åkte vi in till Helsingborg och käkade glass i hamnen, sen åkte vi hem till pappa. Låg och solade några timmar och sen åkte vi in till Hbg och handlade nötter på Pistachia för att sedan åka hem igen. Tvingade Elaine att "sparka boll" i trädgården, sen låg vi i gräset och snackade. Käkade grillat till middag och sen tittade vi på film, The talented Mr.Ripley, som var rätt bra. 00.15 började I taket lyser stjärnorna, den var okej ;P



glass <3





Jag ser röd ut,haha :(




Icing min bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0