Tjena mittbena



Testade mittbena när jag och Elaine tog en massa cambilder för ett tag sen, haha tror inte det är min grej.. ;)

Idag efter skolan träffade jag min fina Linneah för första gången på länge, vi gick rundor i en timme och pratade en massa. Var väldigt trevligt, dock frös jag benen av mig,haha. När jag kom hem kollade jag på tv ett tag, sen pratade jag med juli1 sjukling i telefon ett tag. Fick mig ett par goa skratt när sötisen fick hamsterpuls av att skratta,hahah! Kollade på Svenska Hollywoodfruar innan, älskar de korkande blondinerna. De är sjukt underhållande att titta på och de kläcker ut sig sköna kommentarer hela tiden. Som Maria Montizami sa, att hon inte tycker om att kalla dem toffsar för det låter så toffsigt. Hahah love it.
Nu ska jag säga hejdå till Nookie i Skype och gå och lägga mig. Sleep tight! :*



22.42; CONFUSED!


Kommentarer
Postat av: elaine

haha mycket fina bilder babe :D<33

2010-03-09 @ 09:21:00
Postat av: Linneah

Tack för igår hjärtat! :D<3

2010-03-09 @ 10:26:23
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0