Helgen

I lördes var det 18-fest för Hanna, käkade asgod middag och satt sen och pratade med trevliga människor. Tack för kvällen :)


Elaine,glad Fredric och Sandra

Måns och jag

Jag och Elaine babe<3

Jesper och Viktor

Hahah Måns öl som var fylld med skit (han halsade faktiskt den...)

Haha, han hittade även extra stora Ahlgrens bilar vilket han satt och asgarvade åt ett bra tag, såg roligt ut..

Jaaaa, jag dååå som ni seeer.

Efter festen tog vi bussen in till Ängelholm, gick hem till Viggo där vi sov. Oscar kom nästa dag och så åt vi sen frukost och kollade på knäppa grejer på existenz xd


Bengan och Elaine,haha

Sötis

hahah, bjuder på den bara för viggo ser så pluttig ut :)

Hahaha, oscar är väck

På kvällen till söndan gick jag hem till Viggo igen där han,jag och Oskar kollade på XXX, den va lite halvtråkig som jag somnade,hehe. Sen kom Oliwer,Elliot,Richard och Mike (Åke) också, vid 2 på natten fick de för sig att de ville kröga så vi gick till Oliwers lilla lya och spelade ölspelet ;P Sen fick jag sova hos snällis-viggo :)
På måndag morgon tog jag tåget till Hbg, käkade på subway,träffade Tanjis och shoppade lite stuffs.


Så, nu har vi catchat upp allting jag missat att blogga om. Hörs ikväll, pöss


Kommentarer
Postat av: elaine

tack för en perkfekt helg älskling! :) <3

2010-03-30 @ 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0