Fredagskväll


Elaine snygging


Lilja i snygg after-ski outifit

Van och Elaine

Starå och jag

Van surar för han var tvungen att hålla reda på min väska&mobil hela kvällen :/ haha

Henrik,Marcus,Philip,Henke och jag

Namson lite outsider, jag och Van

Namson,jag,Robin och mus (vrf kallas han det?haha)

Jag mitt i Robin&Mus gayactions

Henke och jag

Min söta lilla vannis och jag utanför kebabvagnen (eftersom han och namson tvunget skulle ha kebab,haha)

Var på fest hos Elin igårkväll med Elaine och en massa annat trevligt folk. Hade en riktigt bra kväll som slutade hemma hos mig med Elainen och lite kränge från Statoil. Love you hun.


Kommentarer
Postat av: Vannis

Tack michi:D<3

2010-03-07 @ 02:04:39
URL: http://chippanez.blogg.se/
Postat av: elaine

tack för kvällen älskling!! :) love <33

2010-03-07 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0