Walking in memphis

Början på denna dagen blev inte särskilt bra. Tappade en tallrik i golvet och fick en av skärvorna i fingret vilket resulterade i att det blev blått&svullet. Fick dock efter lite pill ut den. Som tur är fortsatte inte dagen i samma anda utan blev riktigt bra. Det här vädret lyfter mitt humör något oerhört! Gått runt och varit glad för ingenting och jag är ganska säker på att det är solens förtjänst :) Fick föresten veta våra resultat på idrottsprovet idag och jag blev supernöjd! Nu ska jag göra mindre roliga saker som att plugga&städa men det vet att det kommer vara skönt när det är gjort. See you later sweeties, PUSS!


Vårkänslor


Kommentarer
Postat av: evelina

haha javisst :D

bra låt där

2010-03-03 @ 17:30:57
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Linda

När Tim Burton och Johnny Depp jobbar ihop blir det bara bra filmer

2010-03-03 @ 18:30:51
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0