MichelleModell


Idag har jag och Mathilda provat på att vara modeller. Var på Another pretty face, det var roligt att bli fotad fast jag blev inte särskilt nöjd med min styling :/ Jag fick extreeemt mycket svart ögonskugga, på bilderna har jag försökt tvätta bort lite, så det är därför det är lite fläckigt. Håret blev slickat på huvudet och sen lockar där nere,såg ut som en tönt. Men som sagt, det var kul ändå. Hade en trevlig eftermiddag med min Tilda :)

Just nu har jag PMS, på riktigt alltså. Jag blir as-irriterad så fort någon öppnar käften och jag är nära att börja gråta över tinywiny små skitsaker. You girls know what I mean. Ska man se positivt på att jag inte har någon pojkvän, är det väl att han slipper mig kvällar som denna.

Tittar på How I met your mother på tv, de åt precis köttbullar. Det får mig att sakna min gammelmormor extremt mycket, hon gör världens godaste köttbullar... Eller det är inte därför jag saknar henne (jo,lite) men det är därför jag började tänka på henne. Ska hälsa på henne snart, har jag bestämt. Ta tåget till Södertälje borde jag ju kunna fixa, kan ju ha med Henke som hjälper mig med byten och stuffs.
Nuuu ska jag stänga ner datorn och äta glass och skita i att jag blir tjock, nobody cares. Okej, jag gör. Men jag har mensvärk, jag har rätt att vilja ha socker. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha japp, det var en av dom bästa bilderna från lanet iaf ;) hahaha neej jag ska inte skicka bilden ;) <3

2010-05-13 @ 16:46:39
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0