Hemmakväll


Tim,jag och Fille


Friday, I'm lovin it.

  Dock har inte denna dagen varit speciellt rolig, eller skolan va okej. Gjort ett prov som kändes okej, käkat glass, lekt hänga gubbe med T&T och sminkat Mathilda. Efter skolan åkte jag hem, tittade lite på tv och sen kom mammas killes barn hit så har umgåtts lite med dem. Hela den här kvällen har jag pluggat, finns saker jag hellre gjort en fredagskväll men ska jobba imorgon (mitt alarm står på 8,snyft) så passar rätt bra med chill kväll. Imorgon ska jag och Mathilda kolla på dansshow i Ängelholm, ska bli sköjj. Föresten lyckades jag tvinga med henne till Another pretty face på onsdag där vi ska leka modeller ett tag,heheh.
  Btw, har nog en myggjävel någonstans i mitt rum. Har ett myggbett i nacken som kliar skitmycket, för några dagar sen hade jag ett på armen och ett på magen :/ Jag tycker inte om att döda insekter, men myggor mosar jag med nöje!
  Nu ska jag skriva lite på sommarartikeln, hoppas ni har en trevlig fredagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0