Valborgshelgen

Svårt att uppdatera bra när vi bara har en dator med internet hemma för tillfället. Anyway, i fredes var det valborgsmässoafton och det firades med fest hos Emmsie. En trevlig kväll, trots vädret. På lördagen kom Elaine hem till mig och någon timme senare kom nårra gäster hit och så käkade vi middag. Sen kollade alla vi kids på film, en rolig sådan ;P Kycklingben sov sen hos mig.
Idag har vi sovit länge, försökt sola fast gav upp när solen gick i moln hela tiden och vi frös och kollat på American got talent. Det var en liten unge som sjöng skitdåligt men ändå fick jättemycket beröm av juryn bara för hon var 4 bast och vågade sjunga, det heter got TALENT, inte got courage.. ;)

Nu ska jag fortsätta vika in mina kläder i garderoben och lyssna på Joshua Radins vackra stämma. Puss!


Kommentarer
Postat av: elaine

HAHAHAHAHAHAHAH, ''kycklingben sov hos mig''



hahahahah du är så jävla bäst baaaaaabby <33

2010-05-02 @ 23:01:27
Postat av: Erika

Det är nog så, man blir ju nyfiken så då måste man kolla iaf =)

2010-05-03 @ 10:26:42
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0