International suit up day

Min dag började med att jag satt bredvid Patrik Tano på tåget, det var fett! Han frågade "är det ledigt här?" och så tittade jag upp och såg att det var han så jag skrek "JA FÖR FAN, SÄTT DIG!" eller näe inte riktigt men jag sa ja iallafall och sen satt jag och funderade hela tågresan på om jag skulle säga något men sen gick han av och det blidde inget med det. Resten av dagen har varit lite halvseg men haft skoj med Tanja&Tove iallafall!
 
Idag är det föresten International Suit Up Day 2010 på fejjan och själv hade jag svarta byxor, vit blus, svart kavaj och SLIPS. Haha blev förvånad varje gång jag såg mig själv i spegeln, inte riktigt vad jag brukar ha på mig nej. Men rätt ballt ändå, lite Gossip Girl över det som jag tror det va Bea som sa. De flesta i klassen hade kavaj/slips/väst och vi såg riktigt kalasiga ut! :D
 
Tänkte plugga så det rykte med språksociologin ikväll men jag är en nöööt ibland och glömmer alla mina anteckningar i skolan, irriterande som satan. Men jag har ju annat plugg att ta i tu med, som spanska for example. På tal om engelska fick vi tillbaka våra uppsatser idag och jag blev nöjd och det kändes gitt. Jaja dags för plugg, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken sötnos! :)

2010-10-19 @ 20:36:20
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0