Jag är duktig idag

Jag blir deprimerad av att fixa mig själv i PS, på bilden ovan har jag sminkat ögonen och lagt till fler ögonfransar. I could killed for these lashes! När jag sedan tittat på originalbilden är det inte lika roligt längre,haha ._. Både städningen och plugget går framåt. Man kan nu se golvet i mitt rum och ankäten till uppsatsen är all set and done. Jag kommer fixa språksociologin, yes yes! Psykologiprovet på tisdag är jag inte lika säker på nej...Fast det kommer väl ordna sig det med. Nu ska jag köra slutspurt på städningen innan det blir mörkt och sen ikväll ska jag unna mig själv en pluggfri kväll med film och mys. *Kommer få ångest imorgon men det skiter jag i* :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: ja, han är söt han :)

2010-10-17 @ 10:27:02
URL: http://ccccassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0