Kanelbullens dag



De testade det här på skämt, haha ;p




Till kanelbullens ära käkade vi det idag och det var skitgott, fattades bara mjölk att dricka till! Har förövrigt varit en chill dag, haft spanska som gick superfort, textkommunikation där jag var klar så gjorde inte något speciellt, sen avslutade vi med naturkunskapsprov som kändes bra. Har eget arbete i Foto så behövde inte gå på lektionen, skööönt. Gick på stan lite med Tanja och Tove, de fick mig att köpa en klänning som verkligen är supertight! Känner mig egentligen inte alls bekväm i tight men de lyckades övertala mig och klänningen fick följa med mig hem. Nu ska jag äta så vi hörs sen, då får ni nog bild på klänningen också. Puss.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kläningen är säkert superfin! :)



Sv: Vem är Nate? XD

2010-10-04 @ 19:52:49
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tove

Shit vad fula kläder egentligen :p som sagt Tanjas ser ut som trasor och min är bara rent ut sagt ful x) <3

2010-10-05 @ 22:15:20
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0