Klääänt


Skridskoåkningen idag gick finfint och jag lyckades faktiskt att inte trilla, hehe. Jag tyckte jag åkte ganska snabbt på slutet men Michael tyckte inte jag var så bra, buu! Btw låste jag in min nyckel i mitt skåp idag, så otroligt klantigt! Fick i alla fall tag på en bultsax till slut med hjälp av mina kära vänner så sen det var bara att klippa upp.

Nu sitter jag i alla fall hemma i soffan och lyssnar på mysmusik, äter nötter och pluggar. Ska skriva ett repotage om SD, hoppas på att det blir bra. Sen ska jag spendera resten av kvällen till att plugga spanska till provet imorgon, yaiy. Hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: angelica

sv: det gör verkligen jag också!



förlåt för sent svar!

2010-10-25 @ 20:59:00
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0