Lill-lördag












Lite försenare bilder från skridskoåkningen. Ser så sjukt vit ut på dem, gaah. Iallafall så har det varit en bra dag idag, i feel happy. Efter skolan har jag,Tanja och Mathilda varit på biblioteket och pluggat matte till provet imorgon. För att ha fattat seriöst NOLL hänger jag nu med ganska bra, och jag lärde mig mer på dessa timmarna än 2 månader i skolan. Inget ont mot vår mattelärare, jag behöver bara ha lite extra förklaring på uppgifter för att jag ska fatta ;) Så TACK till mina underbaringar som orkade hjälpa mig idag! ♥

Nu ska jag köra lite mer matte och även titta igenom en kompis svenskauppsats och ge konstuktiv kritik, KÖTTA med andra ord. Nej jag skoja, den är skitbra! :) Puss på er allihopa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. haha whaat x) smurfat ner ;p ? <3 goodie michelle ;)



Hahahaa finemang bilder från skidskon och jag diggar huvudbonaden du gjorde på mig idag (h) <3

2010-10-27 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0