This is halloween

Vi är nu två veckor in i halloweenmånaden, hade jag varit yngre hade jag älskat det. En gång när jag var typ 8 så ordnade jag ett halloweenkalas för mina kompisar där vi käkade korv som varit kokt i vatten med grön karamellfärg i. Haha det tyckte jag var helfestligt och jag var mycket stolt när de gröna korvarna serverades på bordet ;) Jag älskade att klä ut mig, jag älskade halloweenpyntet och jag älskade att skära ansikten i pumpor. Såna här tillfällen jag önskar jag var liten igen! Antar att det inte blir något speciellt på halloween för min del detta året, antagligen går det någon skräckfilm på kvällen som jag ska försöka få någon att se med mig :) Här kommer iallafall några halloweenprylar från CoolStuff.



Badrumsmatta




Klubbor, looking tasty


Showergel, mysigt ju!


Woodo-tandspetshållare


Kommentarer
Postat av: elaine

jag kollar gärna skräckis med dig!!

kan vi inte bestämma någon dag då vi hyr massor av läskiga filmer och kränger???? <3

2010-10-14 @ 23:24:36
Postat av: Johanna & Sandra

Cool matta! hihi



Kram :D

2010-10-15 @ 14:25:31
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0