Shanghainuts



Spanska,textkommunikation,naturkunskap,lunch och lite foto. Där har ni min dag i korthet, helt okej ändå. Nu är jag hemma och tänker på att om vi skulle haft hela vår fotolektion skulle vi slutat för 10 min sen, puuh! =(  Sitter i sängen och käkar nötter atm, Shanghai-nötter heter dem och är helgoda! Pluggar språksociologi också, får hoppas att jag får mycket gjort ikväll vilket jag är illa tvungen till. Har inte kommit särskilt lång om vi säger så!.. Nu ska jag sätta på NRJs webradio som är helt awesome och sen ska plugget få sig en omgång. Love/ M


Bruno Mars – Just The Way You Are
Lite chill pluggmusik. Ganska smörig text men wtf, lite gull kan väl vara okej!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du ska se att det bara kommer säga pang och sen kommer du ha skrivit världens bästa uppsats! :D

2010-10-11 @ 17:19:22
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0