Femte lanet



Igår efter skolan käkade jag,Tanja och Tove ute på någon pizzeria där det käkades både pirre och pommes. Åkte hem och fixade lite och sen var det bara att åka tillbaka till Helsingborg för då var det lan-dags :) På lanet så;

♦face-rapades det hit&dit, en var så grov att Daniel blev bannad från facebook i ett visst antal minuter.. ;)
♦lyssnade vi mest på Anberlin (eftersom jag&Lilja fick bestämma)
♦förlorade jag på Fifa mot Vinne med 9-0 (!!)
♦tränade jag&Tanja på en b*atte-ramsa vilket jag höll på att garva ihjäl mig åt.
♦saknade vi Tove.
♦fick jag massage av Vinne och hårpillning av Mathilda, lyx!
♦fick jag se Lilja,Vinne och Michael asgarva mer än vad jag någonsin sett förut, och det var åt att titta på Hc,hahaha!

Efter lanet idag drog jag,Lilja,Vinne och Hc till Donken och satt där ett tag, sen drog alla hem till sig och nu sitter jag här och vet inte om jag ska plugga eller sova. Känner att jag behöver göra båda, så börjar väl med lite sömn och sen är det bara att ge sig på plugget :/ Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Låter som ni hade kul utan mig ändå :) <3

2010-09-18 @ 14:26:21
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0