I want to be your last first kiss

Nej hörrni, nu är det dags för mig att ta tag i min bebisblogg igen. Kan inte lämna den själv så här länge, det håller ju inte. I helgen har jag iaf varit med min fina Elaine, i fredes festade vi och sov över med VB&Johannes efteråt, sen på lördan så chillade vi hemma hos pappa med tv och varma nötter. Mycket skratt&mys!
   Idag började jag en timme senare eftersom vår spanskafröken Pernilla är borta på kurs, vilket betyder att jag går en timme kortare imorn också.. Lovely. Har förövrigt varit lite suris idag, bara sådär allmänt liksom. Vid lunchen mådde jag illa som ett svin och käkade typ en gurkskiva och lite sallad, sen när illamåendet släppt och skolan närmade sitt slut var jag hungrig som en jävla häst, gnääägg. Tur att pappa lagade god mat senare på kvällen! :D 
   Ni ska få bilder från helgen sen också, när det hinns med. Så länge kan ni alltid söka på ett riktigt grymt album på Spotify, det är helt insainly good.



Kommentarer
Postat av: elaine

hihi loooove you, and like u!! <33

2010-09-14 @ 17:23:44
Postat av: Emmy

God kväll!

Hoppas allt är bra med dig idag?

2010-09-14 @ 19:22:47
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0