Jaug viell haae ieen eiggakaauga





Precis hemkommen från restaurangen, var på Hjalmars kök där vi varit en gång förut. Beställde precis som förra gången "skånsk äggakaga", soo michistyle.. ♥ Efter vi käkat åkte vi till City gross och handlade, pappa och Tim köpte glass men jag var supermätt så blidde inget för mig. Nu sitter jag och pappsen framför tvn och han har av alla program valt något jävla trädgårdprogram, BORING. Fast nu tog han sitt förnuft till fånga och bytade till hockey istället. Nu ska jag få lite spanska gjort hade jag tänkt, vara lite doktig och plugga (som alltid då..?). Btw, är vi lediga imorgon. SÅ SKÖNT! Ska iförsig ändå plugga hemma, men det är ändå chill. Hörs sen babes :*


Kommentarer
Postat av: Ulrika Theodora

Svar: Ja, verkligen sjukt snyggt!

2010-09-23 @ 21:04:31
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: ciiz

hahaha dom va riktigt knäppa :P

2010-09-23 @ 21:37:21
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: elaine

du är såå doktig mitt hjärta när du inte är doom :Dloooovve you <3

2010-09-24 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0