Nattpluggar

Såhär har min kväll sett ut ikväll (bortsett från msn.. jag har faktiskt pluggat!), soffa,dator och tv. Just nu är jag extremt trött men jag tänker göra klart spanskan, så det så! Just nu är det Nitro CurcusMTV, de hoppar ner på en lång uppblåsbar grej i vattnet som gör att de studsar upp jättehögt och sen plummsar de i vattnet, haha det vill jag också testa, ser asroligt ut! Nu börjar ögonlocken kännas riktigt tunga så jag borde göra klart spanskan så snabbt jag kan och sen gå och lägga mig. Bara tanken på att krypa ner under mitt duntäcke och stänga ögonen får mig skitpeppad till att plugga klart, haha. Puss godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Förståt inte hur du orkar sitta uppe halva nätterna...



Sv: Vår klass är bäst :d

2010-09-24 @ 11:58:40
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

Åååh tack sötnos :D

2010-09-25 @ 13:00:33
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0