Nioende i nioende

  • Sista svenskalektionen idag fick jag absolut ingenting gjort på, känner inte alls igen det från förra året neeejdå!
  • Efter skolan följde jag med Tove hem, vi lagade god mat, kollade på Vänner och snackade. Mycket trevligt att vara med min topplare
  • Var ute och joggade innan idag, bestämde mig för att springa en lite längre runda. Blev skittrött efter ett tag och funderade på ett svänga in på vägen som ledde hem, men jag fortsatte springa och lyckades ta mig igenom den längre rundan. Blev skitstolt över mig själv!
  • Imorgon är det fredag och jag ska spendera helgen med min bästa vän Elaine, längtar som fan!
  • Har hittat en ny bra låt på Spotify, här har ni den <--
  • Och till sist... IDAG HAR JAG SETT ALLA PARTILEDARNA FRÅN ALLIANSEN OCH DET VAR ASBALLT! I ♥ blått.



Kommentarer
Postat av: kajsalina

SV: Ja haha! texten kommer faktiskt ifrån en låt.

Den heter "Det var jag" med Familjen. Jag lyssnar annars inte på sådan musik men den låten är redigt bra :D!

2010-09-09 @ 22:06:47
URL: http://kajsalinas.blogg.se/
Postat av: Tove

Hahaha det var mycket roligt att umgås med dig med din pralin ;p nice talking to you.

Btw, asballt..?? nej asboring! ;D <3

2010-09-10 @ 18:24:21
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag blir så snurrig med allt när det gäller valet!



sv. Ah okej, röglefan ;) AIK som gäller här, alltså Skellefteå AIK, och vi börjar på torsdag. Helt jävla galet, det här har man väntat på hela våran och sommaren!! :D

2010-09-14 @ 08:08:29
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Tyras BB

"Jag får inte heller rösta, men hade jag fått det hade det lätt blivit moderaterna. Orkar inte med de rödas tjat om att det ska vara rättvist, LIVET ÄR INTE RÄTTVIST så deal with it. Folk kan komma och kräva rättvisa den dagen alla i världen kan äta sig mätta för dagen, fram tills dess får de ta att vissa i Sverige kan bo i lyxvillor och andra inte. "



Du kommer få äta upp detta den dagen du är gammal och sjuk, out of cash för att kriminella ungdommar länsat dig, ligger på ett jävla ålderdomshem där du blir matad med gammal äcklig mat av bittra kärringar som nyss torkade fem andra döende sjuka gamlingar i arslet -med den hand hon sedan matar dig med.



Borgerlig regering och ALLA som inte är svinrika kommer leva i misär. Hurfan vill du ha det när du själv står där utan pengar en vacker dag? Idiot.

2010-09-14 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0