Oh no, she didn't?


Tänkte visa er ett sugmärke jag skaffat i helgen, classy huh?
Neeej, nu skojade jag. Det där är ett myggbett och inget annat, jag har fått många sådana i mina dar' men aldrig på halsen tror jag? Det har blivit rätt stort&rött, och det kliar satan i det. Mygghelveten, jag trodde er säsong var över och att ni var döda nu, blööö. Nu är det iallafall söndag och det är dags att åka hem till Skåne igen, ska bli rätt skönt fast att jag tyckte Växjö var lovely och pensionatet vi bor på är jättegulligt. Nu ska jag packa och sen plugga lite, puss!


Kommentarer
Postat av: R

Haha vad roligt och fått de där :P

2010-09-27 @ 16:32:44
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0