Söndag i Svalöv

Haha gud, man kan inte alltid vara på topp...

Hola chicas/chicos. Följde med mamma till en loppis idag, eftersom jag rustat upp vår gamla hederliga videospelare så köpte jag 5 VHS-filmer för 12:-, fynd wiiiho. Resten av dagen har jag&Tim spenderat hos mormor&morfar i Svalöv där vi käkat en hejdundrans god middag. Nu är jag trött som tusan och ska duscha en snabbis sen blir det sängen för min del. Imorgon är det dags för skolan och vi inleder veckan med att gå till 16.30, sedan fortsätter vi stabilt med att gå till 17.10 på tisdag. Blir trött när jag tänker på det, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram =)

2010-09-05 @ 22:05:36
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0