Valdebatter

Kort skoldag idag, bland annat fått lyssna på en debatt mellan Vänsterpartiet, Folkpartiet och Piratpartiet. Ikväll 21.00 (tror jag) är det valdebatt på 4an, då ska jag sitta bänkad med te och titta. Halvlyssnar föresten på nyheterna och hör att Moderaternas försprång har ökat, yeeeah! Valvakan på söndag med Elaine ska bli himla rolig, tur för mig att de flesta (alla?) som är där hejar på alliansen. Annars kanske någon hytter med näven till mig och hotar med att jag kommer få käka bajs när jag blir gammal&sjuk ;) Nu ska jag plugga, puss


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du utmanar ödet lilla vännen ;)

2010-09-16 @ 20:26:58
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0