Andas Michelle,andas

Varit så jävla trött idag. Slutade 16.00, skulle ta tåget 17.00, missar det så går till Donken med Tim&Simon för att vänta, är värsta tidsoptimisterna så vi missar nästa tåg OCKSÅ. Får ta tåget 19.00 och kommer alltså hem till huset hos pappa KLOCKAN NIO!!! Och nu ska jag sätta mig med en hel jävla filmanalys som ska vara klar innan jag går och lägger mig. Behöver jag säga att jag är på ett jävla skithumör? Nej, det behöver jag inte.

Edit:SÅ FUNGERAR INTE ADELA SÅ KAN INTE FÅ FRAM NÅGON UPPGIFT. Ångest. Va FAN!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ta det lugnt, djupa andetag och bara andas.



Sv: Verkligen.

Tycker jag också vi ska göra, hör av dig när du har tid!

2011-04-05 @ 19:56:48
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0