Good start

Var ute och joggade för lite mer än en timme sen, SKÖNT sätt att börja dagen på! Hittat en skitmysig runda vid ån, så detta ska verkligen bli en vana! Sitter i sängen nyduschad med min bebis-puck bredvid mig, ska snart få någon frukost i mig. Om några timmar kommer Elaine hit och sen ikväll ska vi käka ute med en massa goa brudar för att fira Julia! ♥ Ikväll sover Elaine hos mig, ska kolla film och käka något gött hade vi tänkt.

Några bilder från igår också. Älskar instagram, fotoredigeringsapp till iPhone.


De här mycket omtalade småkakorna är överskattade. Typ en kanelbulle eller något är ju tusen gånger godare?





Haha asså....ja.


Kommentarer
Postat av: ems

har aldrig ätit de små omtalade kakorna som har tagit världen med storm. Är de goda?

2011-04-02 @ 15:13:29
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök min blogg gärna varje dag:

yoouknowbest.blogg.se

2011-04-02 @ 23:39:59
Postat av: Vendela

fin tjej! :)

2011-04-03 @ 01:18:43
URL: http://musicbyvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0