Söndag med Elaine

Ligger i sängen med Elaine bredvid mig, har precis käkat frukost/lunch och ligger nu och lyssnar på go musik. Ska snart börja packa till pappa och sen ska jag dra och köpa solbrillor. Behövs ju inte direkt idag men skönt att ha dem när det är soligt, och jag vet precis vilka jag ska ha. Ikväll är det zumba och sen ska jag hem till pappa. Förbered mig mentalt för nästa vecka som kommer innehålla extremt mycket plugg och 4 timmars pendling varje dag. Men jag ska inte klaga, det var jag själv som valde det! Vi höres senare, puss

Kommentarer
Postat av: a n n a

Åh va skönt att höra faktiskt. Hoppas på att slippa gå om ett år och då undrar man ju om man kommer komma in i klassen, om det ens är värt och byta osv. Tack!

Det är verkligen svårt att bestämma sig. Men tror att jag är säker nu. Otroligt att höra att det är fler som pendlar 4 timmar varje dag för det är ju ganska ovanligt.. åtminstone är det bara jag och mina vänner som bor på samma ställe som jag vet om. Du funderar inte på att skaffa lägenhet eller liknande för att slippa pendla? =)

2011-04-03 @ 17:38:47
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: ems

sv: ah okej, jag måste ju testa någon gång iallafall :D

2011-04-03 @ 18:46:51
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0